Dag 10 - Min favoritfilm

De som känner mig vet att jag är en filmmänniska till 100% och sett otroligt mycket film därför kan det vara lite svårt att bara välja en eller bara några men jag ska försöka välja ut ett par av mina absoluta favoriter.

Jag börjar med "A walk to remember", en kärleksfilm utav dess like, en helt underbar film som måste ses, inte ett öga torrt.




"Livsverket" en otroligt bra film om drömmar som förverkligas.




Den sista filmen jag valt ut är "Fireproof", detta är kärlek på väldigt hög nivå, otroligt känsloladdat från början till slut.




Okej, jag kanske ska ta en till eftersom alla ovanstående är seriösa verklighetsfilmer. Då får det bli "Mitt stora feta grekiska bröllop", jag har sett den minst 100 gånger och då överdriver jag inte, och jag lessnar ALDRIG det måste ju vara ett bra kriterie på en bra film, vet dock inte varför jag giller den så mycket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0