Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar, oj vad svårt. De vänder och vrider på sig gela tiden. Just nu så är det att komma in på sjuksköterskeprogrammet och sedan vidare till barnmorska, kanske jobba några år i sverige och få erfarenhet för att sedan åka ut i världen och hjälpa till, det är så otroligt många som dör under en fosslossning eftersom det inte finns tillräckligt kunnig personal. Sen har jag en dröm om att åka till italien, håller på och lär mig italienska nu så de är inte allt för långt bort. Och självklart trots att jag är lite av en pojkflicka så vill jag gifta mig med mina drömmars kille och få många barn. Detta är mina drömmar just nu men man vet aldrig vad som är planerat för mitt liv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0