Dag 2 - Min första kärlek

Jag tycker det är jättesvårt att veta vad som menas med första kärlek. Är det den första jag var "kär" i eller mitt första förhållande eller första gången jag var in love?. Om jag inte räknar det första så är frågan ganska lätt att besvara. Hans namn är Hampus Breidenskog och är min nuvarande pojkvän, min första kärlek.

Det var inte alls så länge sedan som vi träffades första gången, drygt 3 månader. Det var i stort sett kärlek vid första ögonkastet, jag har aldrig berättat detta för honom men den kvällen bestämde jag mig för att han skulle bli min, och det blev han så fort jag slog på min charm. Han är den mest underbara människa jag någonsin mött.

Vi har nu varit tillsammans i lite över två månader och hoppas på många många fler...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0