Dag 1 - Presentera mig själv

Hej allesammans, mitt namn är My Ida Emma Olsson, men går under namnet Ida. Jag är hela 19 år gammal och löw it. Jag tog studenten i somras, jobbar nu på en förskola och trivs som fisken i vattnet. Jag är född och uppvuxen i ett litet samhälle i norrland, Älvsbyn närmare bestämt, polarbrödets hemstad och norrbottens pärla.  Jag är nu bosatt i österby ett antal mil från Uppsala. Jag delar hus med min underbara kusse Jennifer.
Min familj består av en mamma, en pappa och en lillebror. 
På min fritid, den lilla fritiden jag har gillar jag att titta på film och mysa med pojken min. Jag är inte så fysiskt aktiv förutom att jag dansar en gång i veckan. Däremot så tittar jag gärna på sport.

I framtiden vill jag börja studera till barnmorska och kanske ge mig ut i världen för att hjälpa behövande. Jag skulle gärna resa runt i europa och se alla sevärdigheter. Har börjat läsa italienska lite smått.

Jag är kristen och min tro betyder väldigt mycket för mig, utan den skulle jag inte klara av vardagen.

Jag ser mig själv som estetisk, envis och kärleksfull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0