Dag 7 - Min bästa vän

Det behöver jag inte fundera länge på. Min bästa vän är ingen annan än Lovisa Hilma Sofia Jauhiainen, Vi lärde känna vanadra när vi började gymnasiet, ärligt talat vet jag inte riktigt hur det gick till :S

Hon har alltid funnits där för mig i vått och torrt, hon har varit min stöttepelare och främst av allt så behöver jag inte vara nån annan än mig själv när jag är med henne.

Hon är den vackraste människa jag träffat och det finns ingen annan som hon, hon är ett riktgt orginal. Jag har aldrig haft så roliga stunder som jag haft med henne, alla våra powerwalks in till stan, alla fikastunder på Waynes, alla luncher på Daggen och alla Cleobesök. Hon gjorde min gymnasieperiod till den bästa tiden i mitt liv.

Tyvärr så är det över 100 mil mellan oss nu efter min flytt och vi träffas inte så ofta men vi har ändå lyckats hålla kontakten, sann vänskap rostar aldrig ;)

Idaho ♥ Louisianna = 4-ever





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0