Dag 6 - Min dag

Det enda jag gjort idag är att jobbat så tror jag skriver om gårdagen stället, kan tänkas att den är en aning intressantare.

Klev upp 07.45 och gjorde mig i ordning för att åka till kyrkan, kl. 08.53 anlände jag till furuhöjden för sångrep inför årsmötet. Repet gick urkasst, lät inte bra nånstans men själva de riktigta uppträdandet gick väl rätt bra. Efter gudstjänsten var det årsmöte som ärligt talat var boooring, vi åkte efter maten. Kl. 13.35 anlända vi på ica och köpte cheesebolls. Åkte sen hem till Älsklingen i väntan på innebandymatch. Kl. 15.45 anlände vi till Olandshallen för att titta på ungdomsledarens match, den sluta 5-3 till "oss". Efter det drog vi till pizzerian och tog en svullopizza. Kvällen fick ett fantastiskt slut och jag var så lycklig när jag la mig i sängen.

Detta var min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0