Nu ska det bli ett slut

varit på bibbla idag och lånat lite böcker, böcker om självkänsla och annat (får se om ni kommer på de). Nu ska det bli förändring, det är inte bara utsidan som ska få sig en omgång, nu ska det byggas självkänsla till 100%. Jag lånade bland annat en ljudbok av Mia Törnblom och i den så ber hon en att skriva en bok "braboken", där man ska skriva om vad man tycker om med sig själv och vad man är tacksam över. Jag tycker det låter som en jättebra idé och får se hur länge man orkar hålla på med de. men jag tror att om jag bara anstränger mig så kommer jag att böra må enormt mycke bättre. De får ta tid bara de hjälper så...

Jag lånade även en annan bok som kan hjälpa mig på ett helt annat plan och enligt den så tar det bara 6 veckor så vi får se vad som kommer hända med mig framöver. Om jag kommer förändras något, hoppas iallafall det.

Men om jag ska kunna förändras kan jag inte vara kvar i den här deprimerande miljön så beger mig snart neråt landet för en liten nystart. Vet än inte riktgt än, har en del ouppklarade saker att ta hand om innan.




XOXO Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0