Mitt livs gemål

En sång framförd av Charlotte Perrelli & Magnus Carlsson, underbar!!



Min är du

Din är jag

Självklart som ett andetag

Vår och vinter, sommar som höst

Vill jag se dig, höra din röst

Du min älskade

Var hos mig nu

Du mitt livs gemål

Du min älskade

Var hos mig nu

Du mitt livs gemål


Min är du

Din är jag

Självklart som ett andetag

Vår och vinter, sommar som höst

Vill jag se dig, höra din röst

Du min älskade

Var hos mig nu

Du mitt livs gemål


Spela cherubin

Häll upp ädelt vin

Doften av jasmin

Saga


Uti skogens sal

Hörs en näktergal

Aftonbrisen sval

Lyssna


Min är du

Din är jag

Självklart som ett andetag

Vår och vinter, sommar som höst

Du min älskade

Var hos mig nu

Du mitt livs gemål


Vår och vinter, sommar som höst

Vill jag se dig, höra din röst

Du min älskade

Var hos mig nu

Du mitt livs gemål


Du min älskade

Var hos mig nu

Du mitt livs gemål



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0