Hurtigrutten

Oj vad man har blivit hurtig helt plötsligt, nu ska konditionen höjas ett snäpp. I Tisdags gick jag en halvmil, sprang kanske en tredjedel av den sträckan, sen for jag på gym senare på kvällen och stället för att åka bil hem så sprang jag. Iår gick jag en mil, EN MIL!!! Sprang hälften av den sträckan, resten gick jag med vikter. Tänkte göra en repris idag men vädret tillät inte riktigt de, marken var nämligen täckt med snö. har tvärr inga skor som passar för detta väder just nu så de får bli crosstrainern istället. Jag har en sån enorm energi, vill ut och springa hela tiden och ger inte upp, fattar inte vad de e med mig. Kanske för att ja faktiskt har kommit igång med träningen på riktigt och frigjort endorfiner, ingen aning men kul är de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0