Höstdepp

Nu är hösten här på allvar och med det kommer ofta tröttheten och nedstämdheten. De är då man ska tänka tillbaka på sommaren och allt galen man hitta på. Eller tänka tillbaka på tiden som bara flöt förbi, vårmässan, modevisningen och vännerna man kanske inte träffar lika ofta. Det är minnena som betyder, som gör en glad, som på minner en om att man inte är ensam.

Jag har också börjat träna och röra på mig mer för att fysiskt börja må bättre. Jag blev så less på att inte orka nått. Jag kollade upp min fysiska ålder och den var 17+, så ska det inte vara de är nästan dubbelt min ålder. Jag har också börjat äta mer och oftare för att för hoppningsvis kunna gå upp i vikt och trivas mer med mig själv.


 

Jag tänker inte låta den här hösten bli som alla andra då jag bara sitter inne eller ligger i sängen, nu är det förändring pågång!! Jag har ju oxå gjort lite förändring på bloggen, förändring överallt.


Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0