God Bless the broken road

En ofantligt fin låt enligt mig, den får en att inte ge upp. Jag vet att mycke i usa handlar om tro och att denna låt kanske handlar om något annat, men för mig har den så mycke mer betydelse.

Gud välsingnar vägen jag går på och visar mig vägen till honom. En väg man ofta kan vika av från, men alltid hittar tillbaka till för där finns den eviga lyckan, en lycka man inte hittar någon annanstans, en lycka som kan vara så stark att den blir svår att förstå.

Gud går alltid med dig även om du viker av, men han visar dig alltid tillbaka till den välsingnande vägen, han låter dig inte vandra runt i ovissheten. Jag vet att jag ibland kan vara frästad att vika av och har gjort det otaliga gånger men jag vet att han välkomnar mig med öppna armar när jag vänder
tillbaka.



Bless



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0