Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar

Mitt liv är så hektiskt det bara kan bli, ligger 11 veckor efter med kavajen vilket betyder att jag ligger 11 veckor efter med korsetten oxå, den ska vara klar till påsk och det enda jag hunnit e mönsterkontruktionen, jag kan bara hoppas att den passar för jag har verkligen inte tid att göra om hela konstruktionen, men jag tror att jag kommer hinna eller rättare sagt hoppas. Inte nog med detta, veckan efter påsk ska projektarbetet in, har inte hunnit göra klart en enda klänning och kan inte fortsätta förrän jag fått paketet på posten men resterande tyger som jag skickade efter för en evighet sen.

Imorrgon är det prov, på tisdag är det prov sen skall jag läsa ut en jane austen bok denna vecka, jag tänkte lsa den på bussen men är så slut så jag sover de timmarna istället. De senaste dagarna har jag gått och lagt mig väldigt tidigt, det är ju bara på ett sätt, blir utvilad men hinner inte med allt som måste göras. Veckan efter är det en eluppgift som måste in och ett historiaprov som måste göras. 

Efter påsk kommer livet kanske bli som vanligt igen hoppas jag, eller kommer iallafall inte behöva stanna på skolan till 17 varenda dag. Då är det bara en studentklänning, en balklänning, en mässa jag och mina klänningar ska medverka i och en modevisning som skall anordnas.

Nu är det plugg som gäller för min del och lite brudklänningssketching.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0