Jag gör en Jen, har inge bättre för mig

Någon som;

förstår dig: Jesus
du saknar: Alltid
du längtar efter: Always
du hatar: Japp, fast jag inte borde

Vem;
kramade dig senast: Mamma
pussade dig senast: De vet jag inte
ringde dig senast: Anton
ringde du senast: Lovisa
var hemma hos dig senast: Är aldrig hemma så har ingen koll :P
var du hemma hos senast: Moster

Har du;
några kärleksproblem: sku tro de
ätit något idag: eh, nä inte på hela dan, de jär väl klart ja har
pratat med någon idag: Jarå
gråtit idag: Faktiskt inte
skrattat idag: hahah

Jag;
är rädd för att bli övergiven: Jämt och ständigt
svär ofta: never ever
sjunger i duschen: Alltid, och högt :S
är en morgonperson: Helt klart inte, jag är en morningbitch
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: De har jag haft
skrattar åt mina egna skämt: alltid!
vill ha barn: Självklart
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Jag är nöjd med det Gud skapat

Har du:
hårförlägning: nixi pixi
glasögon/linser: nja, använder dom inte
piercingar: yes, öronen
tatueringar: bara bestående ärr
syskon: Tyvärr så måste jag kalla honom det
jobb: Inte för tillfället
för många vänner: skapligt
rymt hemifrån: förut
färgat håret: Yes som ung och dum
bra självförtroende: de ksn jag inte påstå
sagt "jag älskar dig" till någon: ja, men inte ofta
gjort något olagligt: klart
somnat i skolan: yes
Brutit ett ben: neej
Tappat bort dig i din hemstad: Antagligen som liten
sett en fallande stjärna och önskat mig något: Oui
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Alltid
ljugit om var du är för dina föräldrar: Ja, men inte för att vara dum. Överaskningar
en hemlighet som ingen vet: Ja!!
varit på en blind date: njet
sovit en hel dag: japp
somnat gråtande: alldeles för många ggr.

Brukar du;
titta dej själv i spegeln: ja ;)
ha ångest: tyvärr ja
drömma mardrömmar: inte så ofta
klä dig i svart: ja, och?? 
hata folk: Tyvärr men jag gillar det inte alls, tar alldeles för mycke energi
lita på folk: vanligtvis inte

Sista person;
som du bråkade med: Bror
fick dig att gråta: Tom Waits
du delade en drink med: Lovisa sku ja tro eller Terese
som du slog på: vet inte
skrek på dig: Anton

Nu har man fördrivit lite tid i allafall.


Kommentarer
Postat av: Jen

hehe, jag gillar't, gör som mig (y)

2010-03-18 @ 17:56:51
URL: http://madebyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0