Drive me close

Idag har jag inte idats göra ett dyfft på listan jag skrev igår, får ta tag på rikigt imorrn. Men jag har inte varit lat för det inte. Vaknade av mig själv halv 6, låg dock kvar ett tag och gjortde de jag älskar snozza och drömma sköna drömmar. Efter det blev de frukost vilket är rätt ovanligt för mig när det gäller helger (är inte så bra på att äta de på vardagar heller). Men tänkte att jag kanske ska börja med de nu när vikten ska stiga. Om jag jag inte berättat de så har jag faktiskt varit på mitt första gympass detta år, nu ska de byggas muskler. Jag körde så hårt att kroppen fick en chock och jag blev sjuk, ska kankse tat lite lugnare på tis. Nu lämnade jag ämnet lite ojoj. Efter min frukost gick mor och jag ner på byn och tag fickorna fulla med gratisprover och bestämmde färg till vår fondvägg i köket, har kommit en massa fettfläckar på en billiga tapeten. Det blev ljusgrön botten och sen ska vi (Anton) få måla ett träd eller gren och så jag vi skriva nått fyndigt.

Sen handlade vi och åkte till momo där vi snodde hennes bil för att öva lite, tänkte om jag pluggar på de jag ska göra följande lektion så går den betalda undervisningen lite snabbare och jag kanse hinner innan lovet. Men vi får se...
Jag var väl rätt så bra, kunde backa rakt och i kurva och lite senare med Bengans hjälp så kan ja nu även backa in i en fickparkeringsruta med lite övning så kanske jag klarar bäde backning och inkörning, parkering är något av de värsta jag vet när det gäller bilkörning.

Såg se upp för dårarna alldeles nyss, jag vet inte hur många gånger jag sett den men den blir aldrig dålig, lite som mitt stora feta grekiska bröllop. Nu ligger jag i sängen och tittar på helens små underverk och tänkte nog somna in till den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0