Var det fest eller??

Sitter hemma hos Lovisa och dricker upp det som blev över av vinet igår (alkofritt). Kvällen igår var väl inte riktigt som vi tänkt oss direkt. Vi var jättetaggade och sen blev det bara pannkaka av allt ihop vid slutet. Jag tror vi hade lite för höga förhoppningar som ingen riktgt kunde uppfylla, förhoppningar om Borås.

Kvällen började bra med god mat (trots att det kanske blev lite bränt) med Terese och Lovisa sen när folket började strömma in sakta men säkert kom festen igång, den blev väl helt okej men det var inte roligt att vara nykter band onyktert folk. 

När vi sen sku gå ut så till att börja med så höll tårna på att lossna bokstavligt talat, vi hade bestämmt oss för att gå in till stan, i högklackat i nån dm snö, jag hade såå ont. När vi då kom in var det inte många man kände igen, bara den snygga bartendern som förgyllde min kväll. Vi dansade och roade oss men hela tiden var det en massa idioter som sku emellan och fatta aldrig vinken. Det var den mest idiotfyllda vkäll jag haft där kan jag då säga.

Vi gick lite innan dom stängde och tog en taxi till lägenheten, taxikillen även han stötte på oss, men han va åtminstonne ingen idiot. Vi plockade undan lite, tog en resorb och la oss i sängen, småprtatde lite innan vi slummra in.

Så nu när jag sett vad alkohol kan göra med en människa så tror jag inte att jag kommer få några som helst problem att hålla mig nykter i förtsättningen. Jag blir rädd när jag tänker på vad den kan ha gjort med mig tidigare gånger. Nä hojja, de kommer dröjja en bra stund innan jag går ut igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0