Orka...

Ork är något jag saknar just nu. Har kommit in i en vinterdepression, det är kallt konstant, har frusit varje dag hela dagen i flera veckor nu. Jag har världens tryck över bröstet som tynger ner mig. Det är typiskt, när jag äntligen har kommit igång med mitt liv så händer detta. Jag kan varken äta, sova eller koncentrera mig längre vilket gör att jag går ner i vikt igen och halkar efter i skolan mer och mer. Jag orkar inte må så här det tar för mycke av den energi jag inte har. Jag ligger i sängen hela tiden och tänker, tänker på saker jag borde göra men inte orkar och det får mig bara att må sämre. Men jag har hittat ett uppryckningsverktyg, lovsång. När ingen är hemma ljuder alla det olika prisningar genom mina datorhögtalare. Det kan vara skönt ibland, om jag ändå kounde ta med mig spotify vart jag än går. Nu har jag oxå fått megapanik över studenten. Att gå sista året på gymnasiet är ingen barnlek. Jag är 8 veckor försenad med min kavaj, har inte börjat på korsetten som snart ska vara klar och sen utöver det så har jag mitt projektarbete som ska vara klart om två månader, jag har en halv av tre klänningar klar och endast en modell. Jag har aldrig fått så dåliga betyg som jag får nu. Min inre värld faller samman. Då kan man ju tänka att det är ju snart över. Den 11 juni går jag ut som klar student, men sen då?? Jag ska söka lite ströjobb här och var men tänk om jag inte får nått. Ja hur ska detta sluta, jag hoppas att jag kommer leva lycklig i alla mina dar.


 

Kommentarer
Postat av: Julia

Gumman! Du får ta och komma ner hit nån helg! Jag betalar. Och sen kommer jag upp över påskhelgen tänkte jag.

Och du behöver inte oroa dig för vad du ska göra efter studenten, du ska flytta till mig och får du inget jobb så kan du bo med mig resten av livet!! :D

2010-02-13 @ 09:57:44
URL: http://julia.obypingst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0