Äre fest eller??

Imorrn blire klassfest hos finflossa Lovisa nästan hela klassen kommer, har verkligen längtat efter denna klassfest, vi hade väl en liten i Borås men detta kommer klå allt. Detta kommer bli min första alkoholfria fest sen jag fyllde 18 och jag har laddat stort, alkoholfria cider, alkoholfritt vin och sen en massa groggvirke jag ska köpa imorrn för att göra massa goda alkofria drinkar. Jag tror faktiskt jag kommer klara detta, så länge ingen är dum nog att spetsa nått för mig för har jag väl fått i mig alkohol kan ja inte sluta så hoppas alla sköter sig.

Jag och Lovisa har varit taggade hela veckan har planerat allt i minsta detaj. Vi ska och pimpa håret en aning imorrn med lite slingor, jag bli kul att bli ljusare igen. Hon ska göra bål och vi ka som jag nämde tidigare köpa virka så vi kan exprimentera ihop lite drinkar. Vi ska ha fett kul om du fattar vad jag menar:P

Och det bästa av allt. Vi är med på V.I.P listan på nattliv sen. Autografer kan jag skriva senare;)

Nu blir det sängen, ska upp tidigt imorrn, vissa har ju skola tidigt på morron. Swen blir det ju en sen kväll/natt så gäller att få sin skönhetssömn. Sover kanske på Lovisas soffa oxå imorrn om jag får ro.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0