Uppdat

För alla ni som undrar så tänkte jag bara göra en liten uppdatering i vad som händer i mitt liv just nu. Det var ju tänkt att jag sku arbeta för fullt med mitt projektarbete under lovet men så har det inte riktgt blivit. Nu är det tre dagar kvar och det som ska hinnas med är:

Fålla Lovisas brudklänning
Fodra och fixa snörning på Terese brudklänning
Fodra och fixa blixtlås på NN:s brudklänning
Skriva klart rapport
Scrapbooka klart bröllopsalbumet 
Sy en underkjol
Rita produktbilder
Mönsterkonstruktioner (inte nödvändigt just nu)

Dessutom måla om hela köket!!

Allt detta ska jag göra med en sjuk hund vid min sida. Jag vet inte om det kommer gå men jag hoppas...

Jo, jag åker ner till Ö-by helgen v. 16, ska bli ultraskojj. Om jag nu ska hinna denna lista så måste jag börja igår så vet inte när det blir nästa uppdatering.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0