Slutt

Sådär ja nu var min första praktikdag över, hela 7 timmar kan jag plocka bort från de obligatoriska 175. Det gick bra trots min skada, det var lite långsamt just idag för det har varit så varmt men jag hoppas att de blir lite fler besökare om nåra veckor då hösten kommit på riktigt.

Ikväll blir det en tidig kväll det skulle inte förvåna mig om jag slocknar redan efter det att vi ätit middag jag är så slut. Ska upp halv 6 imorrn eftersom vi har en liten fjuttig lektion på morron, de e så sjukt och direkt efter den bär det av hemåt igen. Börjar inte på ÄM förens efter lunch 13.30 så det blir bara ett 4.5 timmars pass imorrn. Sen ska de bli skönt med helg, den är såå välkommen.



Dagens Outfit
Top-Vero Moda
Linne-Monki
Jeans-Gina T
Skor-Converse



Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0