Myndig (Veckans Babe)

För exakt två minuter sen för 18 ås sedan kom lilla My Ida Emma Berglund till världen. hon var den sötaste bebis man någonsin sett och denna flicka var jag. Tiden går fort när man har roligt.



Nu är man 18 år fyllda och har tagit steget in i växenvärladen. Man får nu köpa saker man inte fick tidigare och man har nu rätt att ta körkort. 

Detta har varit en fantastisk dag på alla plan. Jag har fått helt underbara presenter(bilder kommer sen) jag har fått MVG på mitt historia prov som jag trodde sku gå helt åt skogen och jag kan inte vara lyckligare, eller nästan iallafall, det är något som saknas men de ska jag inte gnälla om nu när allt e så bra.

Nu kan jag även som Lovisa utryckte det, skaffa internetbank:P De e de viktigaste ur hennes synpunkt.

Nä dax att fortsätta dagen i ära och kanske dricka lite champis, vem vet?? Inte jag inte :S

Bless

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ojoj vilka snyggingar ;)

Men klart, Internetbank är ju prio 1!! Hahha :D

2009-09-29 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0