Jobbigt

Idag har det varit en lång dag, eller inte direkt klockmässit men den har gått SÅÅÅ sakta. Vi had eeingen första lektion idag för dom hade inte hittat nån lärare, men självklart hade då ingen sagt detta till oss så vi stod ju där redo 8.15. Nästa lektion börja inte förens 10.50 så det blev ett väldigt hål där då.

Vi satt på bibblan och fördrev tiden tills stan öppna så jag kunde gå och köpa jeansen jag velat ha, sen kurra de så förskräckligt i våra magar så vi tog en snabbvisit på daggen och då menar jag snabb, in och ut på under en kvart och sen var det bara att springa till skolan på typ fem minuter. Vi hann nästan...

Vi hade våran lektion och sen var det dax för nästa hål, inte lika långt men dock tröttsamt. Slutade vi 14.15.

Nu ska jag ta mig lite mat i magen och sen slå mig ner framför tvn, mår inte så där prima ballerina just nu så....

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0