Friday I'm in love

Inte riktigt in love men de e fredag i allafall. Nu har jag haft skola och praktik klart denna vecka, det gick faktiskt bättre i veckan, man är väl lite mer insatt elller va man ska säga.Nu ska det bli jätteskönt att få vila lite efter denna tunga vecka. Fick veta idag att eftersom jag inte kan göra mitt historia prov när alla andra ska görat så får jag göra det måndagen efter, när jag sen sku skriva in de e kalendern såg jag ju att de e ju min födelsdag, jag tänkte inte på de när han sa den 28, jag är bra virrig jag ibland.

Ja i helgen blir det väl inte så fullrulle, mat imorron här med moster och hennes familj och sen vet jag då inte vad som händer, men de e bra att inte ha för mycket inplanerat när man ska tat lugnt.



Gårdagens Outfit
Linne-Gina T
Väst-Ichtus/Armani (egensydd)
Jeans-Rock and Rebublic
Skor-Lacoste

Dagens Outfit
Top-KappAhl
Linne-ICHI
Jeans-Gina T
Skor-Converse

Kommentarer
Postat av: L

Riktigt snyggt! <3

2009-09-15 @ 18:06:28
Postat av: stina

tack ska du ha <3

förresten, har du planer på att åka neråt i landet snart? :)

2009-09-16 @ 22:10:57
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0