Torsdag=jobbardag

Idag har det varit segt på jobbet, inte många kunder alls. Så på eftermiddan satte vi igång med lite höststädning och möblera om lite. Och jag kan säga att det blir otroligt skitigt i en klädaffär på otroligt kort tid, jag som dammallergiker nös rätt ofta, men nu äe det gjort i allafall och de e skönt. jag jobba med Sofia idag, lite omväxling kan alltid vara bra.

Dessa dagar gör mig helt slut, jag orkar ingenting nu mera man sku kunna tro att ja e 90 år. Men sen har jag ju blivit ett år äldre så de kan ju vara det. Jag förstår inte varför jag ska vara så trött, jag sover de timmar jag ska oftast och mer därtill när jag hinner, d e e bra underligt. Men det ligger ju i släkten att vara slutkörd så... 

Imorron blir det tidig morron, redan 8.15 skall jag befinna mig på örnen för endast en historia lektion sen bussen hem, äta lunch och sen iväg till jobbet.

Jag måste oxå läsa i svenskaboken vi fick innan boråsresan, den ska vara klar till mån, jag hann ganska långt idag medans det var så lugnt på förmiddan. 

Nu ska jag ta en liten napp innan mamma kommer hem och det middag. Jo såg ni att Erik gick vidare igår?? Jag ringde och rösta, han var så gullig i telefon: Tack för att du ger mig din röst, nu ska jag göra allt för att ge dig min.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0