Saturday

Har nyss vaknat denna kalla lördagsmorron, idag blir det en sväng ner på byn. Ska kolla på vinterjackor och kanske nåra varmare skor. Sen har dom försäljning på forum så vi får se om man kanske hittar något där.

Jag var hemma från skolan igår, hade fått i mig nått olämpligt och suttit uppe hela natten, men det var endast en lektion så...

Praktiken gick bra, hade att göra nästan hela tiden. Man märker att det börjar bli kyligare på kundantalet. Under sista timmarna kröp det sakta upp en tickande bomb i mitt huvud och på vägen hem kunde jag knappt se vart jag gick. Väl hemma kunde jag slappna av och bomben desarmerad till slut. 

Nu ska jag gå och fixa lite frukost och sen byn som sagt.

Ikväll börjar körslaget där ingen annan än Ola Svensson deltar men en egen kör.

Bless  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0