Helg v42

Om en vecka är det lov, åh vad man har längtat. Ett väldigt välbehövligt lov om man säger så. Idag var jag hemma från skolan för jag mådde inte så bra när jag vaknade men jag gjorde mig klar och åt frukost ihopp om att det skulle gå över men det blev bara värre vid matintaget så det blev att stanna hemma. jag hade ju endast en lektion så de va inte så ruskigt ändå. Men halv 2 bar det av till praktiken, tillbringade mina 4 timmar där och sen firade helgen, eller kanske inte firade men lite glad blev man väl... såg idol nyss. Erik rules, röstade.

Fick ett telefonsamtal idag om ett erbjudande at åka till pite imorron och shoppa loss, så självklart hänger man på, tänkte kkolla på jacka, skor, mössa och annat vinteraktigt. Hoppas jag hittar nått för om de blir kallt kommer jag frysa ihjäl, kanske. 

Hur som haver, nu ska jag göra kudden sällskap i sängen vi hörs senare.

Bless

 

 
Börjar bli lite fundersam på vad man skola ha på sig detta nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0