Tisdag...

Förlåt att jag inte uppdaterar så mycke den senaste tiden men jag har haft så mycke med skolan sen jag var sjuk, har haft 1000 grejer att göra. Idag redovisade jag en del av dom men har fortfarande en del kvar.

Trendkollage
Chaneltolkning
Sy klart toillen
Börja på projektarbetet
Mönsterrapport
Analys arbetslöshet
PM till muntliga nationella
Skriftliga nationella
Historieuppgifter 

Och detta är bara de jag har haft den senaste veckan. Senare kommer mer att göra. Men snart är det ju jul. Upptäckte nyss att jag kanske inte har råd att åka ner till furuhöjden över nyår. Men jag ska göra allt i min makt för att det ska hända.
Nu måste jag läsa på inför NP imorrn.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0