Saturday I'm away

Ligger här i min ensamhet och plågar mig själv med ytterligare en kärleksfilm. Idag har jag skjutsa Anton till pite, till skolan under tiden gick jag på några affärer i jakt på gardiner till mitt PA en ingen lycka där men hitta däremot gardinomtag i guld, thats good. I gardinernas frånvaro köpte jag en ny fisk(jag tappa min i sommras), tandtråd och choklad. Sen på max träffade jag en riktig donna men kunde tyvärr inte sitta ner och äta med henne.

När jag kom hem satte jag igång en film och sen dess har jag legat kvar i sängen, förutom när jag låg i soffan och titta på transformers, har inte ens ätit middag och nu är det försent.

Bless  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0