Lovisa myndig ålder

Nu bli jag snart ovän men snyggingen på östermalm. Lovisa fyllde 18 i fredags och är lite ledsen för att jag inte har gjort något blogginlägg om det så jag vågar inte göra annat än lägga upp en lite text och kanske någon bild om denna fantastiska människa, du förgyller mitt liv. Ja nu har den sista muskitören blivt myndig, änterligen. Vi har väntat och väntat och nu har det hänt. Vi han gå ut på riktigt, vilket vi också gjorde i fredags, bilder kommer när Lovisa ger mig lite bilder, och det kan ta ett tag med tanke på att jag snart har fått vänta en månad på bilderna från inflyttningsfesten.

Jag hade den turen att träffa Lovisa för snart två och ett halvt år sedan, den fösta dagen på gymnasiet. det tog några dagar, kanske veckor innan vi började umgås och jag ångrar inte en sekund mitt beslut att ta henne under min vingar, jag har lärt henne så mycket under dessa år, och det har man fått mycke skit för ska ni veta. Men det kanske är lite min förtjänst för det som hände sent i fredags, går in på att för mycke detajer men det har med kärlek att göra...

Älskar dig gumman och ett enromt grattis i efterskott!!!!!




Kommentarer
Postat av: L

Men åhh.. Jag blir tårögd, du förgyller mitt liv. Jag ser fram emot nästa utgång! Älskar dig med! =)

2009-11-08 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0