Kass till 100%

Idag har det inte varit min daga alls. Morgonen började bra med att vi skulle se Twilight på svenskan. Men sen efter filmen bröt det loss. Vi fick tillbaka våra arbeten vi gjort under året, och vet ni vad jag fick på min argumentation?? Jag höll allvarligt på att få slag, IG. I can't belive it.

Och sen på matten så tog läraren och visade vad vi ska komplettera och gav oss resultaten från nåra prov vi gjort nyligen. Jag klara andragrads ekvationprovet men däremot så har dom lyckas slarva bort mitt nationella så ingen vet mitt betyg. Jag blir så arg ibland. 

Efter dessa missöden var jag tvungen att pigga upp mig själv lite med ett antal bilder, fina bilder. Bilder som gör mig alldeles varm i kroppen. 

Min mage vill inte heller hänga med längre, mamma köpte yogurt till mig som ska vara bra för matsmältningen så vi får se hur de går.

Hur som helst nu ska jag vila och titta på halv åtta hos dig. Ni får ha de så bra. 

Bless   

Just de föresten, jag och Lovisa såg en kändis idag, ingen annan än vänsterpartiets partiledare Lars Ohly. Värsta coolt, eller så inte.
Bilderna från modevisningen kommer snart jag lovar.

Kommentarer
Postat av: iia

Men vännen då... ibland kommer det sånna dagar när allt bara känns som det går åt skogen... men imorgon är en ny dag och snart har du glömt bort den här dagen. Bara så du vet: Du är BÄST! <3

2009-05-26 @ 23:04:32
URL: http://julia.obypingst.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0