Helgen

Tyvärr måste jag meddela att bilderna från modevisningen inte kommer dyka upp än. Istället tänkte jag berätta vad jag gjort i helgen.

Torsdag:
Kristihimmelsfärdsdag. Jag var rätt trött dagen efter modevisningen så de blev en LITEN sovmorron. Moster väckte mig artigt med ett sms om att de skulle till Lule och undra om jag ville hänga med. Och självklart ville jag ju det. Jag köpte en burk färg till Bror på biltema och en massa godis på dollar och rusta gottegris som jag är.
Åkte förbi momo på vägen hem och sen åt jag middag hemma, Jens fick har nu fött sitt kort så han kom och hämta mig. Var hos moster hela kvällen. 

Fredag:
Såg film till moster smsa och bjud mig på grillat. Lite senare dök Jens upp redo att hämta mig och inte hade jag hunnit göra mig i ordning men men... Vi åt och sen såg lite på tv.

Lördag:
Dagen för den årliga Älvsbymässan. Och som tradition så gick jag på den med Moster. Vi köpte varsitt par foppatofflor i samma färg, de e typiskt. De gjorde vi förra gången oxå. Kontanterna börjadeta slut så vi gick till banken för att ta ut lite när en blixt var bara en bit bort från att slå ner i oss, scary. Vi blev skitskrajja. Vi gick tillbaka till ishallen där vi sen blev kvar ett väldigt bra tag eftersom de bara öste ner tårar från himlen. Vi fick hämtning och sen åkte vi till hennes svärföräldrar som bjud på lax. Mmm...
Vi besteg pxå hundberget när vi ändå va där.




Söndag:
Tog en rejäl sovmorron. Såg lite filmer bl.a Breakfast club. Rätt länge sen jag såg den men den e ju bara så bra så man kan se den hur många ggr som helst.
Återigen ett sms från moster om mat, denna gång var det surströmming i brukte. De va ett tag sen. Eller egentligen inte men vi äter de ganska ofta så...
Under kvällen har jag sett på Gossip Girl som jag för övrigt håller på att få dårdimpen på. Och bones, den serien är ju bara sååå bra.

Jag har inte behövt laga nå mat alls i helgen så tackar för det<3
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på gamla klipp av morronpasset i p3, de e ju bara för sköna de där tre. Har sovmorron i morrn som tur är för jag är fortfarande trött fast jag sovit rätt mycket senaste tiden. Nu börjar ögonlocken gå i strejk.

Sov gott!! Bless  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0