Gårdagen

Igår hade vi en lite annorlunda onsdag. Våran sömnadslärare skulle på möte så vi hade ingen sömnad. Istället så tog vi en av torsdagens lektioner och satte på morron. Vi hade stadsvandring. Gick runt hela luleå innerstad, och det var iskallt, de regna och blåste som bara den.



Efter det så tog vi den sista lektionen för dan och satte in efter stadsvandringen vilket gjorde att vi slutade redan 11.



Under den långa väntan på bussen gick jag med denna sköna böna på stan. Jag hade inte ätit lunchen i skolan så jag åt ett skrov på Tasty. Stripsen var asgoda. Sen gick vi lite hit och dit för att fördriva tid. Jag köpte underkläder whoo.

När jag kom hem ägnade jag mn tid åt att plugga till provet jag skulle ha.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0