Vad har jag gjort??

Jag håller på att bli galen på min bror, han struntar totalt i andra människor. Han har tagit mina saker flera gånger och bara lämnat dom nånstans. Så ikväll när jag skulle hämta cykeln hos pappa blev jag jättearg och skek att jag skulle slå han sså hårt att han önska att han var död och att jag strunta i om jag åkte dit för misshandel, jag vet. Det var inte alls smart, men jag orkar inte med brodern min så mycket längre. Och min föredetta granne hörde detta och kom fram och prata med mig, han börja ställa en massa frågor jag tror inte att han trodde mig när jag sa att jag var arg på min bror. jg tror han nu tror att jag blir misshandlad men jag orkade inte diskutera mer, han var inte i nykraste laget precis.

Vad har jag gjort?? Hur dum får man vara?? Man kan ju alltid hoppas att han inte kommer ihåg detta på samma sätt som jag gör, jag tror inte att jag får så mycke sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0