Sorry

ojdå va länge sen jag skrev, har glömt bort mig helt. Senaste veckan har gått fort.
Det var meningen att jag skulle fira midsommar hos Milla men så blev de inte, hennes dotter blev sjuk. Så jag for till moster i stället. Vi är grillat och fika.

I lördags var det dax för jens konfirmation. Steg upp tigigt och fixa håret, kyrkan 11 och sen efterfest hos moster. Smörgåstårta och vanlig tårta bjuds det på där. 

I söndags låg jag bara hemma hade en sån huvudvärk som bara inte ville ge sig. Kanske va de nån oska i närheten??

Idag for jag till momo och träffade kussarna som kom sent igår kväll. Jag har verkligen saknat dom, snygg pojkarna. Det var Jossans och moffas födelsedag oxå så de vart ett litet kalas hos moster med surströmming.

Ikväll såg jag och Henfer på U21 matchen, Markus Berg brillierar igen, stackarn blir trampad på:P. Men va dåliga dom va i andra halvleken. Dax att rycka upp sig lite. Men vi vann ju med 3-1 så man ska väl inte klaga.

Min kabel är på vifft så jag lägger in bilder lite senare.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0