Onsdag

En vecka sen jag fick sommarlov och nästan ingenting har hänt. Jag har inte badat, inte varit ute och gjort några sommargrejer jag har inte ens solat. Mitt sommarlov har inte direkt börjat på allvar än men de e ju detta skitväders fel. Jag hoppas det blir lite sol snart jag blir så less på mulet, grått skitväder.

Hur som helst. Sov till 12 i morse var vaken hela natten, kunde inte somna. Sen har jag sett Desperate Housewives under resten av dan. Senare ikväll ska jag se en ny serie på femman och sen ska jag göra piroger. Tänkte de e ju lätt att bara värma till lunch och så...

Kommentarer
Postat av: iia

Usch då, va trist.. hoppas du får en fin midsommar då iaf =) Men det är rättvist, jag har inget sommarlov och jobbar till 4-5 varje dag så när jag kommer hem är det kväll så den lilla sol som visat sig under dagen har gått och lagt sig :P Jag kommer få bonnbränna eftersom jag oftast har t-shirt på jobbet när vi är ute! :P

2009-06-17 @ 20:52:36
URL: http://julia.obypingst.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0