Ett kärt återseende

Oj va länge sen de va jag skrev. Tiden har gått så fort och jag har haft en del att göra. Men nu är jag tillbaka.
Såg resten av Twilight idag och ojoj  va kär man kan bli i Edward alltså. Den va sjukt bra, se den om du inte redan sett den.
Sen har jag fortsatt på min skinnbikini, de går väl sådär.

Mitt matte nationella har försvunnit spårlöst så då vet ingen om jag fått godkännt eller ej. Idag tog jag ett litet snack med min lärare och hon tyckte att jag skulle göra om det, då sa jag att jag lägger inte ner tre timmar till på ett prov som NI har slarvat bort. Då kom vi fram till att jag har godkännt på alla moment utom sannolikhetsläran (jag lovar att jag kunde de uppgifterna på provet). Så på måndag ska jag göra ett prov på de. Lite sur är jag men va kan man göra??

Nu ska jag sova middag innan Anton kommer hem och river lägenheten.

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0