Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Absolut :)
Du heter: My Ida Emma
Smeknamn: Idshoffs
Låt som när du är ledsen sörjer till: Allt med Westlife
Beroende av: Socker
Vem behöver du mest just nu: Sömn
Vad tror folk om dig? Irriterande, enerverande 
Stämmer det? Kan hända
Vad får du oftast komplimanger för? Min dialekt eller så hatar de den:P
Vad säger du för att imponera på någon? Vet it
Hur imponerar man på dig? Visar en dold talang
Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: I don't wanna be your tiger cause tigers play to rough! (sångtext)
Var bor du? I älvsbyn
Trivs du där: För det mesta, speciellt på vintern
Äger du några converse: Nix men skor av den typen
Sprit, cider, vin eller öl: Alkoholfri cider
Brukar du bli för full: Har aldrig varit full Någonsin!!!!
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Pollen, damm, katter, hästar, mögel och laktos ibland
Nästa mål i ditt liv: Klara gymnasiet
Hur svarar du i mobilen: Hallelåja
Vem ringde du senast? Mor min
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hejdå
Antal timmar sömn inatt: Från 01.00 till 11.45 - bara att börja räkna
Sov du ensam: No!!! Faktiskt inte wow
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: När jag har inre frid, inte så ofta med andra ord
När blev du fotad senast: Idag vid nyfors
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Inte min favvokroppsdel
Vad saknar du: Killarna
Hade du en bra kväll igår: Ja spelade spel till sent på natten
Rakar du benen: Ja
Sysslar du med någon idrott: No no
Vill du hellre ha mail än brev: Nej, det är så kul att få brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Nja, på en kompis gård
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Stå upp och kissa :P
Är du nöjd med ditt liv: Det har blivit bättre nu så jag ska inte klaga allt för mycke
Är du bortskämd: Nja, inte som min bror
Vad gör du i morgon: Säkert nyfors och solar eller nått :)
Vad är det värsta du vet? Krig, rasism
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jesus!
Vad är det finaste du fått? Min tro tillbaka
Tycker du om någon just nu: Ja, de kan jag väl säga
Du samlar på: Allt möjligt från olika resor
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, jag pratar med Gud
Gillar du golf: Minigolf
När grät du senast: Konstigt nog så kommer jag inte ihåg
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men man väljer själv vad man klär sig i
Vill du gifta dig: Självklart
Vill du ha barn: Ja!!
Är du bra på att laga mat: Viss mat e ja kung på :)
Tror du på ett liv efter döden: Självfallet
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, bor med min moder
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget, jag e trött jämt
Vilken ögonfärg har du: Blågrå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Massvis med gånger
Senaste du sov bredvid: Julle min sockerbit
Röker du: Nej, usch och fy för det. SLUTA RÖKA!
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig, till och från bussen
Tycker du att detta var ett bra tidsförsriv? Ja, det tog ett tag. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0