Lappis

Nu var det ett väldigt bra tag sen jag skrev något i denna blogg. Men hela förra veckan och lite därtill så har jag inte haft nån dator med mig mitt ute i västerbottens ödemark. Närmare bestämt i husbondliden på Lapplandsveckan. Det var första gången jag var där och jag var ganska förväntad på att fara. Förutom natten innan då jag fick världens panikattack och trodde jag skulle dö. Men väl där så var allt bra. Jag och Jen sov i hennes kusins husvagn under hela veckan. Vi stod på V.I.P parkeringen hihi så blir det när man e viktig. 

Veckan flöt på bra med möten och sena kvällar, kanske lite väl sena kvällar. Mina stressymtom började komma tillbaka så jag sov lite xtra vissa nätter då de inte hände så mycke eller jag intalar mig att det inte hände så mycke fast jag vet att de va fullt röjj. 

Jag lärde känna en hel del nytt folk oxå. De flesta jag lär känna bort ju vid Uppsala trakten så det är kul att träffa folk lite närmare hemmet. Jag träffade bland annat en "speciell" kille (kan vill inte bli kallad konstig så han tyckte speciell låt bättre), han måste var en av de coolaste personer jag mött, vi var rätt lika faktiskt, jag kanske oxå hade vlivit kallad konstig om jag visat mig rätta sida :P.

De är lite tråkigt att behöva skiljas från alla dessa sköna människor men vi lär väl träffas nån gång, norrland är ju trots allt inte så stort.





 

Bless  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0