Gårdagen

Jag vaknade runt kvart i tolv i husvagnen och gick för att äta frukost. Efter kansle en kvart halvtimme bestämmer vi oss för att åka till nyfors och bada och bättra på solbrännan lite.

Vi stannade till fyra, utan solkräm. Not smart, eller kanske, jag blev riktigt brun på ryggen men hade jag legat bara ett pyttelitet tag till hade jag nog brännt mig. Hade tänkt ta framsidan idag men det ser inte bra ut på väderkanalen. Så jag får gå omkring med ljus framsida ett tag till :)

Efter detta blev vi bjudna till moster på tacos, men först var jag tvungen att ta hand om tvätten. Hos moster åt vi sen åkte vi ett gäng till polarbageriet och fick en rundtur i alla vrår, vi var jättesnygga i skyddsrockar, alldeles för stora skao och hårnät. När vi kom tillbaka planerades det kök. Rikigt bra vart de faktiskt. Sen for jag och Julle tillbaka för att häng den sista tvätten.

När vi kom tillbak satt resten och spela kort för fullt. Vi spela ett tag och sen blev det lite Gunvald Larsson på tv.
Vi halv ett skjutsa Julle hem mig. Min natt blev rätt lång. När jag kom hem hämtade jag tvätten, bäddade, såg på Danska Paradise Hotel och sen gick jag och la mig men de tog väl två timmar innan jag somna, hade mycke att tänka på. 

Men nu är det en ny dag och jag ska ta mig en dusch sen kolla vad som ska hända idag.

Bless     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0