En dag med Ida

En dag med Ida börjar som en helt vanlig dag vi vaknade 10:30 sen åt vi frukost sen kom min lillebrorsäger att vi ska plocka vinbär och man vill ju gärna uppfylla sin lillebror drömmar så jag och Ida satte i gång att plocka vinbär vi plockade 1 liter vinbär . Sen gjorde min mamma en maräng kaka med vinbär den var good.Jag kan tala  om att det var kallt det blåste jätte-mkt . Sen såg jag och Ida på film den hette " fullt hus 1 &2 " dom var bra . Sedan ringde min syster och frågade om jag, Ida, Jeppe och Jakke om vi ville åka och bada när hon kom hem. man tackar ju inte nej till ett litet dopp !

Den här var den dagen med Ida, det var en var en dag att minnas.

Jag älskar dig Ida <3

//// jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0