Down again

Så de så, nu är jag nere igen, allså nere i söder hos kussarna efter en vecka hemma. Jag kunde bara inte hålla mig borta. Jag behöver dom, jag mår bra av att vara här. Det finns dom som säger att jag kom ner för andra anledningar men då får dom tror de om dom vill.

Vi åkte igår vi fem från mormor med fullproppad bil och tog sikte mot dollar i boden, sen åkte vi till lule på jula och rusta och MAX därifrån åkte vi med inte en cm kvar att säta grejer på. Sen efter så var vi faktiskt på väg. Det kändes som en oändlighet denna biltur jag tyckte inte vi kom nånstans. Och inte Lollo heller för när vi nyss passerat ume så fråga hon om vi va i medelpal eller om vi hunnit till hälsingland. Vi kom väl fram typ halv 5 på morron.

Hur som helst, idag blev man väckt kl. 10 och man somna väl vid kl. 6 så inte mycke sömn här inte, tackar så mycket. 
Vi åt lunch tillsammans med kussarnas kussaroch sen gick vi ut och plocka blommor medans andra for och bada. Jag måst säga att jag har riktig koll på blomsterbuketter, man kanske ska bli florist??  

Just de min dator som jag skulle med mig ner ska nu lämnas in på lagning så de kanske blir lite tunnt med inlägg framöver men jag ska gör så gått jagkan för att få tag på en dator så ni kanfå höra alla rackartyg jasg hittar på här nere.
Sitter nu vid Julles dator medans hon packar sina flyttlådor.
Jag kommer hem den 3 aug!!!

Bless

Kommentarer
Postat av: stina

du kunde inte slita dig ? :)

2009-07-25 @ 21:23:12
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0