Veckans Babe

Jag har upptäckt att under tiden jag har varit borta så har ingen veckans babe blivit av, de e ju lite synd och nu har jag oxå upptäckt att hetingarna i min samling håller på att ta slut. Så vet du någon eller själv vill vara med så hör av dig så kan de kanske fixas på nått sätt.

Nu till killen som fått utmärkelsen denna vecka. Det är ungeför ett år sedan bilden togs och den är inte bra men den är bättre än ingenting. Även denna heting är okänd vad gäller namn och ursprung. De enda som jag vet är att han var på Unite 08 och åkte med pendeltåget från Tumba till stockholm under den tiden. nödig information? vet ej men de e de enda jag vet. Troligtvis heter han Simon men de har ej bekräftats.

 

Kommentarer
Postat av: iia

och troligtvis va han från oskarshamn, men det är osäkert.. ;)

2009-01-12 @ 23:11:48
URL: http://julia.obypingst.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0