Tiden till nu

I lördags var det surströmmingsmiddag hos moster och sen spelade vi melodifestivalen och självklart vann vi.
I söndags var jag i kyrakn som varje söndag.
I måndags hade vi idrott med höga höjder vilket betyder att vi klättrade upp flera meter i en helikopterstege och sen gjorde en hinderbana i taket. Vi hade skyddslinor och allt. Helkul var de.
I tisadgs hade vi svenska och läraren går mig bara mer och mer på nerverna. Sen hade vi sömnad och jag kom jättelångt.
Vi hade ingen matte så sluta redan före 3 den dagen.
Igår var vi på modevisning och såg frisörernas projektarbete. Typ hälften av alla modeller var älvsbybor.
Idag började jag med min Romeobild och sen var det meningen att vi skulle måla men läraren dök aldrig upp så jag missa min buss med en kvart. Nu var jag tvungen att vänta 4 timmar. Surt.
Virkade lite och sen gick på stan med Lovisa. Hittade min kofta för en fjärdedel av priset jag gav för den innan jul. Så jag köpte två till i annan färg. 
Nu ligger jag och tittar på Veronica Mars och sen blir det byn för dom har kvällsöppet men tyvärr inte nog med pengar för att köpa nått.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0