Sista dagen

Sista dagen i söder vart väldigt lyckad inte en sekund gick till spillo.
Dagen börja med att vi skulle på Gudstjänst. Det var kul för Benjamin, den sötast bebisen ever blev välsingnad.
Efter den blev vi bjudna på en liten skridskorunda. Jag har inte åkt på flera år så jag sög regält, tur jag hade en klubba att luta mig mot. Efter det så blev det middag hos Mattias där  vi hängde ett tag. Sen åkte vi till Alunda sporthall för att titta på en fotbollscup, där blev vi till vi vart bjudna på en innebandyturnering i kyrkan så då åkte vi dit. Efter innebandyn spelade vi vollyboll, och till min förvåning så var jag riktigt bra. Efter det åkte vi hem till Simon för att se på Juniormatchen som han sagt skulle utspela sig den natten men när vi kom gram så upptäckte vi att matchen inte alls var den natten utan natten efter så istället så såg vi på film och spela spel till 4 på natten då vi åkte hem för att sova de sista timmarna innam jag skulle flyga hem.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0