School of fashion

Imorse var de jobbogt att stiga upp, de berordee nog mycke på att jag faktiskt sov nästan alla de timmar jag borde. Under lovet har jag inte sovit såå många timmar per natt.
När första lektionen skulle börja så upptäckte jag att jag hade kunnat lega kvar i sängen i en och en halv timme till för våran psykologi var inställd. De va lite surt kan man säga.
Men något bra hände oxå idag. Jag har grönt kort för att tenta av min engelska B kurs och de e inte alls mycke jobb. Najs:P

På maskinstickningen gick de väl sådär. Tröjan jag har hållt på med hela förra terminen är nu klar. Då var de dax för nästa plagg vilket fick bli en trekantssjal eftersom vi bara har nästa lektion på oss att göra klart alla uppgifter. De började med att maskinen skar av tråden hela tiden och när jag då fick till de så gick de bra till dess att jag skulle sluta och då hade jag hunnit typ halva (halv meter typ) då går tråden av och halva stycket börjar rivas upp. De gick att fixa men sen hände samma sak igen så nu får den då ligga där till nästa vecka och sura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0