Nyårslöftet

Igår var jag i kyrkan, vilket är ett av mina nyårslöften att börja göra varje söndag och kanske mer därtill vem vet??
Jag gick för ovanlighetens skull till stora kyrkan eftersom de var tacksägelse just den dagen.
Asså vad jag längtar tillbaka till furuhöjden nu. Det var inte kul för 5 öre att sitta där och lyssna på en massa texter på gammelsvenska och psalmer från 1800 kallt.
Jag brukar vanligtvis gå till efs och de ska jag fortsätta med. Där är medelåldern inte 70.
Mitt ibland alla gamlingar hittade jag Kussen. Jag beundra verkligen han, hur han orkar sitta där vecka ut och vecka in. De e otroligt, du e duktig du.
Men jag ska hålla detta löfte de e bara så!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0