Nyårsafton & dagen

Den här dagen hade vi mycke som skulle fixas inför den stora premiären. Alla skyltar skulle bli klara och altt annat skulle finnas på plats. Det fanns personer som tycke att vi inte gjorde nånting under hela dagen :P dom skulle se hur mycke vi sprang fram och tillbaka.
Under kvällen behövdes inte jag och julle nått så vi satt i publiken och tog kort och filma. Det vart en succé.
Efter premiären blev de nyårssupé. Förrätten var riktigt god.
Efter supén gick vi ut och titta på lite fyverkerier. Sen gick vi in till andakten. den första jag pratade med under de nya året var Jesus och oj va kul de va.
Efter andakten for vi till pulkbacken för att smälla ytterligare nåra fyverkerier. Sen gick vi tillbaka till kyrkan för att städa. Jag städade ett tag men sen vart jag inbjuden till killarnas rum där jag fick agera massös ett tag :D

Vi höll oss vakna hela natten, riktigt skickligt för att vara mig. Det var ingen lätt match att vinna.
Senare under gudtjänsten tog den sömnlösa natten ut sitt pris, jag somna hela tiden...

Efter Gudstjänsten vart det kramring och sen åkte vi hem.


 Jennifer & David


Killbord??


Jennifer och Simon var med i innebandyturneringen medans jag och julle tillhörde cherleader gruppen :P

Kommentarer
Postat av: jen

men kära ngn så fina bilder du tog då. man ser ju riktigt normal ut. NOT!

2009-01-08 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0