Massage

Massage, är det inte härligt?? Jag har funderat på om jag inte ska gå en kurs i massage för jag tror jag har hittat något jag tycker är kul och avslappnande. Kanske kan skaffa jobb som de framöver. tänkte mig nått i stil med massös till nått fotbollslag kanske?? Inte såå pjåkigt. Eller nått annat som involverar att massera den typen av människor :P
Själv är jag ganska kräsen när de gäller sånna saker men hittade för en tid sen någon som var såå bra att jag faktiskt slappnade av och de händer inte ofta. Synd bara att personen i fråga inte finns så nära :(

Hur som helst så ska jag nog träffa min date nu, John Blund heter han och han har väntat på mig ett bra tag nu. Om jag somnar snart så får vi 7 härliga timmar tillsammans. 

Bless U

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0