Klädrensning och BB maraton

Idag har jag tillbringat största delen av dagen hos moster. Vi börjde med att gå igenom en massa böcker jag fått av pappa, jag hittade en av de böcker jag bara måstat ha. Så tackar för det. Nu saknas bara boken där man får veta hur allt gick.

Efter det så fortsatte vi med att röjja i garderoben. Jag kan säga att hon har en hel del kläder och har inget behov av att shoppa på ett par årtionden. Det vara en stor kasse som jag fick ta men ändå är det troliga mängder kvar. Så nu måste jag röjja i min garderob för att rymma alla kläder från henne.
Det såg ut som om jag skulle flytta när jag for därifrån.

Sen började vi med ett litet Big Brother maraton men vi hann bara två säsonger, får ta den tredje nån annan gång :P
Saknar den senaste när våran deltagre från älvsbyn är med så den måste jag få tag på.

Nu ligger jag i min breda sköna säng har nyss sett klart Lyonmatchen (1-1) och ska snart slumra. Ska upp rätt tidigt imorrn för att kunna hålla mitt nyårslöfte om att gå till kyrkan varje söndag.

Så god natt alla glada och ledsna där ute i världen ;)




Bless U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0