Jobbig bussresa

Det finns en nackdel med att åka buss. Andra människor som färdkamrater. Oftast så brukar dem sitta tysta och snälla på sina platser men så finns det dom som promt måste börja prata med andra. Så länge personen som de talar med inte blir störd är de ingen fara men de e så synd att dessa personer ska ge sig på de svaga i samhället. För nåra veckor sen var de min tur. De va nån alkis som bara var tvungen att rabbla loss på mig. Jag lyssnade inte och hade musik i öronen så han gav sig ganska fort och gick vidare till nästa offer.
Idag var de typ 4 alkisar på bussen SAMTIDIGT som förde ett väldigt oväsen. En av dom skrek och klappade händer och de såg ut som om han genomförde nån ritual, en annan kom fram till mig en snabbis för att visa upp sitt blåöga innan han skulle av. Jag vet inte om de e nått att vara rädd för men de e rätt obehagligt. Jag slappnade inte av en enda sekund under den en timmes långa färden hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0