Innebandy

I lörags vart jag bjuden på att hänga med på innebandy och se kussen spela. Första matchen var 10 så de vart inte mycke till sovmorron för  in del men de är chill. De skulle spela den första, andra och sista matchen den dagen så de vart en hel del väntan. Första matchen var nog roligast och titta på eftersom de va den enda matchen som kussen spela eftersom han är målvakt. Och domaren den matchen kunde man inte direkt heller klaga på:P
Medans vi väntade så for vi och åt lunch på en typ pizzeria. Jag åt en oxfilérulle som var väldigt god. Efter de släppte vi av kussen igen eftersom han inte ville hänga med på en massa affärer. Vi gick på elgiganten och kolla på tvapparater och vid kassan stannade vi för att få lite massage av nå massagesäten eller vad man då ska säga. De va dumt för vi höll ju inte på att ta oss därifrån. sen bar de av till Ö&B där jag köpte en ny tandborste, orange så klart och remove servetter med gurklukt, lite konstigt var de men de fanns inget annat så...
Sen åkte vi till dollar store, där hittade jag ingenting alls till min förvåning. Jag brukar alltid kimma ut med en massa grejer när jag varit där.
Sen åkte vi tillbaka och titta på resterande matcher.
Dom förlora tyvärr alla, synd.

Jag tog bilder men eftersom jag inte har nån kabel så kan jag inte föra över dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0